Vervolg trekking. - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van martinew - WaarBenJij.nu Vervolg trekking. - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van martinew - WaarBenJij.nu

Vervolg trekking.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2006 | Nepal, Pokhara

Hey lieve mensen,
nog even wat extra belevenissen van de trekking. Voordat we vertrokken heb ik samen met de twee Nederlanders uit onze groep (Hans en Henriette) bij een lokaal winkeltje in Kathmandu boekjes en pennen gekocht, voor kinderen die we tegen zouden komen in de bergen. Dit omdat de kinderen daar heel arm zijn en al blij zijn met een snoepje of een pen (snoepjes vond Henriette de mondhygieniste niet verstandig) vandaar de pennen en boekjes. Eenmaal in de dorpjes aangekomen begonnen we met het uitdelen van de spullen, je had de oogjes van de kinderen moeten zien....Zo dankbaar met zoiets kleins, echt ongelofelijk! Alle kinderen vragen ook aan elke toerist een pen of snoepje (give me sweet, give me pen).
En dan nu het WC-verhaal (nou ja WC??)!!!De WC's in de bergdorpjes zijn niet meer een gat in de grond met wat hout erom heen. Aangezien we bijna allemaal aan de diaree waren hebben we er vele kunnen bewonderen! En dan nog het probleem: waar je je aan vast houdt tijdens het hangen boven het gat (er zijn veel optie de revue gepasseerd). Dit lijkt allemaal wel makkelijk maar na de nodige killometers in de benen wordt het door de knienen gaan erg pijnlijk. Naast het gat staat een emmer met water met een bakje erin om het gat door te spoelen.
En dan nu de HOT SHOWER...die absoluut niet hot waren, misschien met een beetje geluk lauw en anders steen koud. Dit was dus het enige primitieve. Nou tot de volgende keer maar weer ik ga wederom uiteten.

Kus

P.s heel leuk dat zo veel mensen reageren.

  • 07 November 2006 - 14:09

    Dag:

    klinkt uhm.... uitdagend ?? die wc en de douche?

    gaaf he, als je ziet dat mensen je site zo vaak bezoeken (je hebt al 1428 hits!! je bent popijopi!) en allemaal berichtjes achterlaten! maakt vaak je dag goed!

    luxe, dat je elke keer uit eten gaat! ik vanaaf trouwens ook, hihi! we (ollie en ik) zullen aan je denken!

    kus,
    dag

  • 07 November 2006 - 19:51

    Nicole Schmidt:

    Ha Martine,

    ik zie dat je je kostelijk amuseert, op de diaree en WC's na dan.
    Ik heb Magic gereden en was daarna ca. n uur bezig met droogstappen. Rianne en ik vroegen ons af of je het goed zou vinden dat we hem scheren. Ik doe het zelf, heb n apparaat en ervaring. Ik hoor het wel.
    Veel plezier nog en tot gauw.

    groetjes Nicole

  • 08 November 2006 - 18:52

    Relana Dams:

    Hey Martine ,
    Fijn om te lezen dat het je allemaal goed bevalt en dat je je amuseert!
    Ik wens je nog een hele fijne tijd!

    Groetjes Relana

  • 10 November 2006 - 14:51

    Audrey:

    Ai brrrrr die koude douche!!! Dat zou mijn grootste marteling zijn, maar ach... je bent wel meteen uitgeslapen denk ik!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2006

Laatste bericht...

12 December 2006

Nog een kleine week...

04 December 2006

Beetje ziek

29 November 2006

Nepalese gewoontes

26 November 2006

Bedethar

Actief sinds 24 Okt. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 22060

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2006 - 27 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: